Livrare

Metode de livrare

Livrare cu Verificare

Curierat rapid – livrare în țară 24h/48h

Coletul va merge la adresa pe care o menționezi pe comandă și îți va fi înmânat ție personal. Pentru expedierea comenzii tale este necesar să ne comunici nume, prenume, adresă de livrare și un număr de telefon corect.  Vei primi SMS sau vei fi contactat de curier la acel număr în ziua livrării.

 

 

Comenzile sunt preluate și procesate în cel mai scurt timp posibil,  maxim 2  zile lucrătoare de la confirmarea comenzii, dacă produsul se află în stocul nostru. În general expediem chiar în aceeași zi comenzile plasate până la ora 14.00 de luni până vineri.

 

**În perioada sărbătorilor aceste intervale de timp vor fi mai mari. Acest lucru se datoreaza zilelor libere prin lege, în care nici personalul magazinului nostru, nici furnizorii, nu lucrează.

Vei fi înștiințat telefonic sau prin email, despre intervalele de timp aproximative, înainte de confirmarea comenzii.

Toate comenzile sunt onorate în ordinea intrării în sistem, în limita stocului disponibil. Deși verificăm și actualizăm zilnic stocurile produselor, este posibilă comandarea unui produs ce nu se mai află în stoc. În acest caz, vei fi contactat telefonic și dacă dorești produsul vom transmite mai departe atelierului de producție pentru a fi realizat. Nu uita că în situații speciale (vacanțe, sărbători legale, perioade de vârf etc.) pot apărea întârzieri în prelucrarea și livrarea comenzilor. În weekenduri și pe perioada sărbătorilor legale nu expediem colete. Poți plasa comanda pe site și în prima zi lucrătoare o vom procesa și o vom trimite către tine.

Pentru produsele achiziționate pe site-ul nostru ai următoarele variante de plată:

Plata numerar/ramburs – vei plăti contravaloarea comenzii curierului

 

 

**Clienții care plasează comenzi cu plata ramburs, le confirmă, produsele se expediază, și apoi refuză ridicarea coletului, sau nu mai raspund la telefon firmei de curierat, următoarele comenzi le vor fi onorate doar cu plata în avans, prin OP – transfer bancar. Ne respectăm clienții și dorim să îi vedem mereu mulțumiți și fericiți. Însă acest lucru poate fi posibil doar cu respect și încredere de ambele părți.

TOATE COMENZILE NECESITĂ CONFIRMARE TELEFONICĂ ÎNAINTE DE A FI EXPEDIATE. NE REZERVĂM DREPTUL DE A NU TRIMITE COMENZI CLIENȚILOR CARE NU POT FI CONTACTAȚI.